الأحد، 19 يوليو 2015

مانجا The Miscreant Next Door مترجمه عربي






وحشتوني يا أجمل أعضاء طول شهر رمضان

طبعاً أنا قبل رمضان وعدتكم بعيديه و أنا مش ممكن أخلف وعدي

أنهارده حنزل لكم مانجا جميله جداً و أتمنى تعجبكم و هي طبعاً وان شوت و ليها فصل إضافي بس ياباني لكن أنا حنزله برضة بس في قسم المانجا الغير مترجمه

المانجا دي أنا مترجماها من زمان أوي ، من كم شهر يعني بس كنت مستنيه لما أخلص المانجا اللي بنزلها الأول





الأسم : الوغد في المسكن المجاور

The Miscreant Next Door





تأليف و رسم : هيرومي ميوشي

وضعها : مكتمل

نوعها : فصل واحد - شريحه من الحياه - ياوي - بارا - بالغين

عدد الصفحات : 25

غير ملونه


ياسو انتقل لمسكن جديد و كان سعيداً و لكن سعادته اختفت و حل محلها الذعر عندما رأى جاره الساكن في المسكن المجاور له فهو شخص مخيف و يبدو كرجال العصابات و الأسوء أنه لا يترك ياسو وحده و دائم التردد على مسكنه



image


image






الفصل الأضافي




image

المانجا هوت و هارد جداً و مع أنها بارا بس كاوااااي جداً و فيها مفاجأت حلوه

أتمنى المانجا تعجبكم

منتظره أرائكم و ملاحظتكم



image

هناك 13 تعليقًا:

  1. يعطيك العافية حبيبتي على المانجا الجميلة
    انا اول كومنت
    القصة حلوه بس اتمنيت لو كان اتشجو مكان ياسو كانت حا تكون أحلى😝
    كل عام و إنتي بخير حبيبتي اخبارك من زمان عنك

    ردحذف
    الردود
    1. الله يعافيكي يا حلوه \(^ ^)/ و سعيده أنك أول كومنت هههه
      و سعيده كمان أنها عجبتك ヽ(‘ ∇‘ )ノ
      لو كان كده ماكنش حيبقى مختلف و كان حيبقى زي الباقيين \( `.∀´)/
      و أنتي بخير و سعاده و أنا كويسه و يا رب أنتي تكوني كمان كويسه (ノ>▽<。)ノ
      شكراً جزيلاً لكِ ♥♥♥♥

      حذف
  2. يسلمو ياغاليه على المانجا الروعه
    وااو الشخصيات روعه
    مبدعه انتظر ابدعاتك

    ردحذف
    الردود
    1. تسلمي لي يا عسل و سعيده أنها عجبتك ヾ(☆▽☆)
      و عشان كده أختارتها (o´ω`o)ノ
      شكراً جزيلاً يا قمر و أكيد مش حخذلكم ~ヾ(^∇^)

      حذف
  3. كل سنة وانتي طيبة حبيبتي وحشتينا بسألك مافي اونلاين

    ردحذف
    الردود
    1. و أنتي بصحه و سعاده يا قمر (●♡∀♡) و أنتي كمان وحشتني يا سكره (○゜ε^○)
      أكيد طبعاً فوق تحت صورة الأونلاين (o⌒.⌒o)

      حذف
  4. اوووووومققققق واخيررررررا حصلنا ع عيديههه
    منككك كل عام وانتي بخير وصحه وسلامه ومبارك عليك الشهرر
    فرررحتت اوووي لما حدثتي لنااا وحشتينااا اوووووي
    و ي رب تستمررري كذا ولا تقطيعيناا اراسوو
    المانجاا جميييييييييله مرررره ابدعتيييي
    وكماان زي ماقالت ندى ياليت القصهه انتهت
    لو كان اتشجو مكان ياسوو بسس برضوو حلووو
    احسنتيي الاختيارر ااوني الى الامام
    ببجججد اشتقت لككك احبككككك

    ردحذف
    الردود
    1. و أنتي بخير و سعاده و كان نفسي العيديه تكون أكبر و أكتر ههههه بس للأسف مالحقتش أعمل حاجه كبيره -(>口<-)
      أكيد حستمر عشانكم يا عسوله (♡˙︶˙♡)
      شكراً جزيلاً و سعيده أنها عجبتك (。・ω・。)ノ♡
      لاء كانت حتبقى عاديه و زي بقية القصص ಠ⌣ಠ كده في أختلاف و مفاجأه و طبعاً بالنسبه لي بحبها كده ヾ(@^▽^@)ノ
      دايماً بحاول أختار حاجات حلوه و مختلفه \(^ ^)/
      و أنا كمان اشتقت لك و بحبك يا قمر ヽ(‘ ∇‘ )ノ ♥♥♥♥♡♡♡♡

      حذف
  5. وااااو واخيرا ابداعات اخرى جديدة
    والله إني احبك يا فتاة احبك بحجم السماء
    انتي عبارة عن سعادة
    اختياراتك دائما للمانجا جميلة وتكون نوعي المفضل
    وترجمتك الجميلة اللي هي مجملة المانجا بكبرها
    جد جد جمال لايوصف
    تسلم يديك على الترجمة الجميلة والرائعة
    بالنتظار ابداعاتك الاخرى الاكثر من جميلة ورائعة

    ردحذف
  6. شكرررا ع المانجا الجميله .. جاري التحميل :)

    ردحذف
  7. يعطيك العافية ي قمر بس ممكن طلب صغير ادا ممكن ترجمي اوفا maiden rose

    ردحذف
  8. يعطيكي العافيه
    رووووعه

    ردحذف
  9. لم تعجبني قصة المانجا على العموم حسيت بأن الحوار ملخبط بس الشخصيات كثير هارد *_*

    ردحذف

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة